Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport vzniklo za jediným účelem - aby ovládlo závodní okruhy
Do již tak nabitého koloběhu supersportovních vozů nám přibyl další přírůstek. Porsche ze slavné německé stáje přijíždí na závodní okruhy, kde se nám předvede v celé své kráse.
Protože se jedná o nástupce 718 Caymanu GTS, jenž nabýval spíše těch civilních rozměrů, musíme počítat s razantními změnami, které se dotkly jak exteriéru, tak i interiéru.
Za hlavou řidiče se nyní nachází ochranná klec, nově je k dispozici i speciální šestibodový bezpečnostní pás, přičemž sedačka pro spolujezdce nadobro zmizela.
Šestiválec o objemu 3,8 litrů je spárován s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou PDK (tedy žádný manuál), což je dodáváno bez přeplňování.
Aktuální parametry nás odkazují na 425 koní (při 7 500 otáčkách za minutu) a 425 Nm točivého momentu. Ten je nám dostupný od 6 600 otáček.
U kol zadní nápravy se nám nyní nachází mechanický samosvorný diferenciál, vepředu se pro změnu GT4 Clubsport může pochlubit vynikajícím odpružením, co bylo převzato z modelu GT3 Cup.
Automobilka nadále uvádí, že svůj kousek pustí do světa ve dvou provedeních. Obě dvě budou určeny pro závodní okruhy, nicméně jedno bude spíše pro ty příležitostné jezdce, co preferují nižší náklady.
Druhá zmíněná verze se už pořádného zápřahu nebojí. Výhodou je třeba lepší brzdný účinek, hydraulický zvedací systém, lepší odpružení a další.