Peugeot cílí na asijské publikum. K jejich potěšení přináší extra verzi 508L
Na první pohled nezpozorovatelná změna, avšak při bližším zkoumání bychom si všimli pár novinek. Oblíbený Peugeot 508 se zejména mezi nápravami rozrostl o 55 milimetrů.
Peugeot 508L, tak zní oficiální název modelu, z něhož se (bohužel) bude radovat jenom asijské publikem a hlavně pak lidé v početné Číně.
Jak už jsme zmínili, některé změny jsou pouhým okem nezaznamenatelné, ovšem i tak jsme se jim nevyhnuli. Delší jsou jak zadní dveře, tak i rozvor mezi nápravami (o 55 mm) a s tím spojena i celková délka vozu (o 100 mm).
Automobilka nadále hovoří o tom, že byl tento sedan udělaný především pro čínské chutě. Co si pod tímto pojmem máme představit? Patrně to, že je upraven vnitřek vozidla tak, aby vyhovoval pohodlí zákazníků. Speciálně byly navrženy třeba sedačky, přístrojový štít nebo volant.
Výroba již plně odstartovala. Vše se koná ve městě Wu-chan, odkud budou vozy postupně dodávány prvním zákazníkům. Ti se na své nové „drobečky“ mohou těšit už teď koncem jara.
Abychom neopomenuli parametry rychlosti, Peugeot 508L může jet maximálně 235 km/h, přičemž zrychlení z nuly na sto potrvá 8,3 sekundy. Poháněna jsou pak výhradně jenom kola přední nápravy.
Výkon tradičně zůstává na hodnotě 130 kW (177 koní), jehož bychom měli dosáhnout už od 3750 otáček za minutu.