Audi TT RS se dočkalo faceliftu, pyšní se sportovnějším nádechem
Nejostřejší verze Audi TT se dočkala svého faceliftu. Na první pohled možná příliš změn nespatříme, a to hlavně kvůli tomu, aby se zachoval zákazníkům oblíbený vzhled, ale pár drobností jsme se přeci jen dočkali.
První rozdíl, jehož si všimneme, plyne z nasávacích otvorů a lepší dynamiky vozu. Vše bylo přizpůsobeno sportovnějšímu pojetí, které se těší ještě o něco větší oblibě než jeho předchůdce.
Světla nám zůstala stejná, nicméně pokud nahlédneme do příplatkové výbavy, můžeme si pořídit funkci LED Matrix nebo pro zadní světla i LED diody.
Menších kosmetických změn se dočkal také interiér, a to konkrétně například volant. Paket RS se má navíc nově dodávat ve dvou speciálních barevných provedeních, a sice červené a modré.
Ve standardní výbavě nechybí klasický přístrojový štít, jenž si opět v podobě příplatkové výbavy můžeme nechat rozšířit o MMI Navigation Plus, s nímž se připojíme také k internetu, kde se dá už využít třeba takový Wi-Fi hotspot nebo hlasové vyhledávání. S téže výbavou se setkáváme i u otevřené verze (kabrioletu).
Zájemce určitě potěší, že nám pod kapotou zůstal řadový pětiválec o objemu 2,5 litru, který je doprovázen výkonem 400 koní. Chybět nebude ani sedmistupňová převodovka a pohon všech čtyř kol.
Co se jízdních parametrů týče, tisková zpráva uvádí, že by auto mělo být schopné zrychlit z klidu na sto za 3,7 sekundy, přičemž maximálka nám vyvrcholí při 250 km/h. Kdo by chtěl auto pořádně provětrat, může si tuto hranici nechat posunout o dalších 30 km/h.
Cena jak otevřené, tak i zavřené verze by se měla pohybovat lehce pod hranicí dvou milionů korun. Na různých evropských trzích se však tato hodnota bude mírně lišit.