Poradna
Popravdě tuto poradnu jsme zde původně neměli, ale lidé často potřebují pomoci a nemají se kam obrátit, tak když to víme, rádi odpovíme.
Na dotazy odpovídáme z redakce, ale pokud jsou věci co nevíme (asi každý kdo je z oboru ví o čem mluvím - nelze znát vše), radíme se s lidmi z oboru. V tomto případě odpovědi trvají déle.
Prosím, posílejte mi dotazy, které budu schopen odpovědět, protože co mi chodí denně, jako např:
" jak mám rozebrat ACER TRAVELMATE T233, ... jaké šroubky použít a kam, ... " toto není otázka na nás, ale na servis. Takže rady ano, velmi rád pomohu, ale pokud to bude podobný dotaz, nezlobte se, neodpovím. Denně mi chodí desítky mailů, takže odpovídám opravdu jen na "k tématu".
Napojili jsme poradnu na helpdesk of společnosti BELLMAN (www.taskpool.cz) a zde pokud odpovím a pár dní se zpět neozvete, dotaz dokončuji. Máme denně velice mnoho dotazů, neshromažďujeme žádné.
Poslední věc co máme na srdci: Opravdu nepište dlouhé popisy problémů, podrobné výpisy z chybových hlášek windows atd. Tento server je soukromý, nikdo z Vás nám neplatí a odpovídáme čistě abychom Vám pomohli, na své náklady. Proto odpovídáme jen těm dotazům, které mají hlavu a patu, jsou přehledné a jsou určeny nám, ne servisu.