Mladší verze Suzuki Vitara dala zapomenout na atmosférický motor
Japonská stáj se na domácím trhu chlubí spolehlivým modelem faceliftované verze Suzuki Vitara. Kromě drobných designových úprav nastala hlavní změna pod kapotou.
Vnější design nám zůstal víceméně stejný, ovšem při bližším pohledu je možné si povšimnout pár detailů.
Ten nejvýraznější přidávají asi nová kola, ale nesmíme zapomínat ani na světla pro denní svícení či lehce upravenou masku chladiče.
Zajímavým zpestřením je přidání dvou nových barev do oběhu. Pro tuto verzi se stalo specifické zlatavé pojetí, s kterým byl lehce sladěn i interiér vozidla.
Uvnitř se nám kromě pár designových prvků změnil přístrojový štít, najdeme zde i měkčený plast a hovoří se také o nových pedálech.
Základní změna se nám udála pod kapotou, kde se dalo zapomenout na atmosférickou šestnáctistovku, jíž nahradil klasický benzinový pohon.
V současné době se hovoří o dvou motorech. Jeden má zdvihový objev 1,0 litru a druhý 1,4 litru. K tomu je uváděn i výkon, který pro první variantu činí 110 a pro druhou 140 koní.
Zákazníkům dostupná by měla být i verze s pohonem na všechna čtyři kola. Ta se bude kombinovat s manuální převodovkou.
V závislosti na výběru a příplatkové výbavě se cena pro tento „omlazený“ model pohybuje od 400 do 600 tisíc korun.