Lexus RC F dostane karbonovou kapotáž!
Nedávno jsme psali o Lexusu RC F. Automobilka přichází s verzí Sport. Je určena spíše pro standardní uživatele. Dostane šestiválec a karbonovou střechu.
Nejvýkonnější verze RC F se může pochlubit pětilitrovým osmiválcem. Kolik bude dosahovat maximáního výkonu, není zatím přesně známo. Automobilka se však nechala slyšet, že lehce překoná hodnotu 330 kW. Točivý moment by se měl dostat přes hranici 520 Nm. Zrychlení z 0 na 100 kilometrů proběhne rychleji než za 4,8 vteřiny. Maximální rychlost je pak stanovena na 270 kilometrů za hodinu.
RC F má osmistupňovým automatem (Sport Direct Shift) poháněnou zadní nápravu. Ke standardnímu modelu si lze přikoupit karbonový program. Součástí je i přední kapota, karbonová střecha a zadní výsuvný spolier (při 80 kilometrů za hodinu se automaticky aktivuje). Zdali si budete moc ze speciální nabídky vybrat jen dílčí části, není zatím zcela jasné. Některé z komponentů v interiéru by měly též nést karbonové prvky.
Nový by měl být i přístrojový štít. Zajímavý je kombinací virtuálního digitálního otáčkoměru s vpravo umístěným menším analogovým otáčkoměrem. Ten první zmiňovaný je však jen ohraničená část displeje. Mezi další zajímavosti patří stopky z mezičasem. Pro běžné užívaní ho zřejmě nevyužijete, ale na okruhu se Vám bude hodit. RC F Sport bude poháněn šestiválcovým motorem (výkon 225 kW).