Ferrari FF - svalnatý supersport
Revoluci symbolizující model představil italský výrobce supersportovních automobilů. Už název FF, jež znamená Ferrari Four, odkazuje na čtyřmístný interiér a poprvé použitý pohon všech kol. Jde o patentovaný systém Ferrari 4RM, který váží údajně o 50 % méně než běžné systémy pohonu 4x4. Díky tomu je zachováno takřka ideální rozložení hmotnosti: 47 % vepředu a 53 % vzadu.
Design karoserie prošel studiem Pininfarina. Novinka nezapře jistou inspiraci svalnatými tvary modelu 599 GTB Fiorano, příď, především pak tvarové řešení světel, je zase odvozeno od osmiválcového 458 Italia.
Karoserie je dlouhá 4907 mm, široká 1953 mm a vysoká 1379 mm. Základní rozměry jsou tedy velmi podobné dosavadnímu zástupci Ferrari mezi 2+2místnými GT, modelu 612 Scaglietti. Zavazadlový prostor má objem 450 litrů, po sklopení sedadel se zvětší na 800 l. Oficiální technické údaje potvrzují předchozí spekulace – objem dvanáctiválce Ferrari se zvětšil na 6,3 litru, konkrétně 6262 cm3, stejnou hodnotu, jako má speciál FXX. Z tohoto objemu dává nejvyšší výkon 485 kW (660 k) při 8000 min-1, točivý moment vrcholí hodnotou 683 Nm při 6000 min-1. Standardem jsou adaptivní magneto-rheologické tlumiče SCM3, karbon-keramické brzdy Brembo a dvouspojková převodovka F1. Nejvyšší rychlost je 335 km/h, akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne Ferrari FF za 3,7 sekundy. V kombinovaném cyklu vykazuje spotřebu 15,4 l/100 km, ke snížení spotřeby využívá Ferrari FF systém HELE. Hmotnost vozu činí poměrně vysokých 1790 kg.